torsdag den 8. marts 2012

IKKE EN DAG ER ENS!!

Ihvertfald ikke nede biksen!
det kan vi takke vores kunder for og ikke mindst vores overbo U(e)milie. hvis man ikke kendte hende ville man nok tænke hun er sgu da skrup skør (selvom det tænker vi nu nok også selv til tider)! hun er født uden bremseklodser og DERFOR kan man simpelthen ikke lade være med at holde af hende. hun svinger tit forbi biksen og har været så heldig at have fået lidt snapshots af hende...så i også kan få en afbryddelse i den daglige trædemølle:)

skønne emilie og hendes veninde!


Emilie snakker tit om hun vil rejse rundt som balletdanser! her sidst var planen ændret, til flytte i kollektiv! hvis det en dag skulle ske ville jeg savne de daglige input fra hendes side! (bossen har dog allerede udtænkt en plan med emilies lejlighed ..hul i loften, stige op til 1sal og voilla.. kommende kontor og udvigelse af butik!!

2 kommentarer:

  1. Hej Marie
    Selvom du ikke bare valgte mig da frk. Nø havde en Give-away.... nej nej ligemeget!! ; )
    Jeg vil bare gerne give dig en AWARD hvis du altså vil have den??
    Se mere her: http://snullemor.blogspot.com/2012/03/award.html
    : )

    SvarSlet
  2. Jeg har givet dig en Blog Award :)
    Se mere på min side:
    http://natazchas.blogspot.com/

    og rigtig god mandag! :)

    knus knus!

    SvarSlet